
Τον απόπλου του πλοίου "Ρόπαξ 1" από το λιμάνι της Κορίνθου εμποδίζουν για τρίτη ημέρα σήμερα συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας. Απειλούν με κατάληψη και του "Ρόπαξ 2", το οποίο κατέπλευσε την Πέμπτη, στο λιμάνι...
Μέχρι στιγμής δεν έχει παρέμβει ο εισαγγελέας Κορίνθου αν και το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά επιδίκασε τα ασφαλιστικά μετρα υπέρ της εταιρείας "Αντριάτικ Λάινς", η οποία κατέθεσε και μήνυση για παρακώλυση συγκοινωνιών.
Ο διευθυντής της Σάιμον Τέιλορ, μιλώντας στον ΣΚΑΪ χαρακτήρισε "τριτοκοσμική" την κατάληψη του πλοίου και παράνομες τις δράσεις της ΠΝΟ.
Αναφερόμενος στο αίτημα των συνδικαλιστών για πρόσληψη τουλάχιστον 45 Ελλήνων, είπε ότι αν και προσφέρθηκε να προσλάβει έναν αριθμό, ωστόσο η προσφορά του απορρίφθηκε απο την Ομοσπονδία.
SKAI
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου